in

Astra Forum

Astra ca un mod de viata - comunitatea pasionatilor Opel Astra
Banner Counter

ANTIGEL in baia de ulei!!!!!!!

Last post 07-05-2012 19:40 by crisscross. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 24-01-2012 17:49

    ANTIGEL in baia de ulei!!!!!!!

    Saut tuturor, am o problema care pe mine ma omoara, nu stiu ce sa mai fac (imi vine sa ii dau foc).

    Sa va povestesc cum a inceput totul: am un opel astra g 1.7dti din 2001 motor isuzu Y17DT, la cere acum o luna ia picat turbina(se auzea un suierat la motor si scotea fum alb si nu mai tragea),  i-am schimbat turbina la indemnul mecanicului( tipu de la TESS service Bosch), tot la indrumarea lui ar fi bine sa imi schimb si uleiul si filtrele ca ar fi contaminate cu "calamina" nu stiu ce e aia dar cica provine de la turbina, bon cand sa imi schimbe uleiul in loc de ulei picura ANTIGEL (pana atunci nu imi crescusera nivelu la ulei il verificam de fiecare data cand ieseam cu maina- masina nu fierbea - spuma in ulei nu imi facea ) dupa care a inceput sa curga ulei, gata s-a dat verdicdu e chiuloasa defecta (noua 7000 lei), garnitura e ok, chiuloasa am dus-o la verificat are pleneitatea ok, supape ok, fisurata nu e, termoflotul verificat, intercoolerul verificat , curatat. garnitura de la chiuloasa schimbata cu suruburi noi toate garniturile si toate o-ringurile noi, DAR PROBLEMA INCA PERSISTA BAGA ANTIGEL IN BAIA DE ULEI, va rog frumos lamuriti-ma si pe me ca deja am cheltuit 5300 lei pe banuieli si ca o fi ai si ca o fi ailalta.

    Va rog frumos ajutati-ma si pe mine!!!!

    Filed under:
    • Post Points: 35
  • 25-01-2012 8:20 In reply to

    Re: ANTIGEL in baia de ulei!!!!!!!

    Horhenianus86:

    Saut tuturor, am o problema care pe mine ma omoara, nu stiu ce sa mai fac (imi vine sa ii dau foc).

    Sa va povestesc cum a inceput totul: am un opel astra g 1.7dti din 2001 motor isuzu Y17DT, la cere acum o luna ia picat turbina(se auzea un suierat la motor si scotea fum alb si nu mai tragea),  i-am schimbat turbina la indemnul mecanicului( tipu de la TESS service Bosch), tot la indrumarea lui ar fi bine sa imi schimb si uleiul si filtrele ca ar fi contaminate cu "calamina" nu stiu ce e aia dar cica provine de la turbina, bon cand sa imi schimbe uleiul in loc de ulei picura ANTIGEL (pana atunci nu imi crescusera nivelu la ulei il verificam de fiecare data cand ieseam cu maina- masina nu fierbea - spuma in ulei nu imi facea ) dupa care a inceput sa curga ulei, gata s-a dat verdicdu e chiuloasa defecta (noua 7000 lei), garnitura e ok, chiuloasa am dus-o la verificat are pleneitatea ok, supape ok, fisurata nu e, termoflotul verificat, intercoolerul verificat , curatat. garnitura de la chiuloasa schimbata cu suruburi noi toate garniturile si toate o-ringurile noi, DAR PROBLEMA INCA PERSISTA BAGA ANTIGEL IN BAIA DE ULEI, va rog frumos lamuriti-ma si pe me ca deja am cheltuit 5300 lei pe banuieli si ca o fi ai si ca o fi ailalta.

    Va rog frumos ajutati-ma si pe mine!!!!

     

     

    Din cate am citit eu in RepDoc este o problema de fabricatie. Masinile au fost rechemate in service. Iti recomand sa suni l aun service autorizat si sa ii intrebi.

     

    Opel Astra GTC 1.6 Turbo 180CP SPORT , Negru Sapphire , IDS+ , Buton Sport , CD30 MP3 , GID , Climatizare , Bi-Xenon AFL , Quick Heat , Recaro , Sport Contact 2 - 225/45/R17 Sport Wheels


    SMM
    • Post Points: 20
  • 26-01-2012 17:26 In reply to

    Re: ANTIGEL in baia de ulei!!!!!!!

    nu as vedea de ce sa fie problema de fabricatie, am acelasi tip de motor si are cred 300 de mii si merge perfect. problema de fabricatie e termoflotul si baga ulei in antigel, dar e alta problema. 

    problema poate fi de la chiuloasa sau de la garnitura, chiloasa poate fi fisurata pe interior si sa nu se vada. sh te costa cam 800- 1000ron completa. ramane ca specialistii(mecanicii) sa-si dea cu parerea

    • Post Points: 20
  • 26-01-2012 18:55 In reply to

    Re: ANTIGEL in baia de ulei!!!!!!!

    am mai discutat cu un prieten si ar zica ca ar fi niste camasi in care intra injectoarele, si acele camasi au pe ele niste oringuri, care practic opreste apa sa intre in ulei, exista aceasta posibilitate, am inteles ca acele camasi se pot inlocuii dar sunt cam pe la 100 ron bucata si vin cu tot cu garnituri, ati mai auzit de asa ceva, ati mai schimbat asa ceva la motor si din ce cauza!!!!!!

    • Post Points: 20
  • 29-01-2012 0:35 In reply to

    Re: ANTIGEL in baia de ulei!!!!!!!

    Salut ! Eu tot cu motor ysuzu am si tot din 2001 , am acum 205 000 km si singure-le probleme au fost cu motorina in ecu , lipituri reci la calculatorul de pe pompa de injectie ,electromagnet din ambreiajul compresor-ului de ac dus de 4-5 ani si totusi am frig vara, motorina in ecu nu mai baga datorita unu-i colier cu care am strins bine cabluri-le .iar acum cam se murdareste de motorina un injector dar foarte putin - ori motorina subtire ori semering dus - totusi merge bine . Daca tot ai dat jos chiuloasa , daca tot ai verificat si termoflot-ul , la atitia bani cheltuiti cred ca trebuia sa verifici si blocul motor , poate gresesc eu , dar sa nu fie vre-o fisura pe la cilindri ,sper sa ma insel . Daca nu ai dai de cap sa tii ca eu am incredere doar intr-un service privat pe Bd. Basarabia , reprezentantele jumule de bani .....  Succes !

    • Post Points: 5
  • 12-02-2012 8:07 In reply to

    Re: ANTIGEL in baia de ulei!!!!!!!

    salut am aceeiasi problema am schimbat garnitura , tot la fel tot antigelu il baga in ulei foarte repede, am pus si alta chiuloasa cu garnitura noua la fel,cind dau drumu la ulei scot 4 l ulei plus 4 antigel,am auzit de camasile alea de la injectoare zice ca se vad daca sunt gaurite dar chiar asa de repede sa bage tot antigelul pe acolo?

    daca le schimbi scriemi si mie te rog ca sunt disperat

    astra caravan 1.7dti 2001
    • Post Points: 20
  • 07-05-2012 19:40 In reply to

    Re: ANTIGEL in baia de ulei!!!!!!!

    salutare ! rezolvarea la aceasta problema este astfel:intre injectoare si chiulasa exista 4 teci de aluminiu(cate una la fiecare injector),se demonteaza injectoarele,se scot tecile respective,iar pe fiecare teaca veti gasi cate doua o-ringuri;veti constata ca aceste o-ringuri sunt casante(coapte)fapt ce genereaza contaminarea uleiului cu antigel.de mentionat ca tecile nu ies fara demontarea axelor cu came.in acest caz munca e 95% iar costurile 5%,adica 4 teci x 2 o-ringuri=8 o-ringuri (originale 100 ron,iar cumparate de la magazin 30 ron).sper ca solutia data de mine sa va fie de folos!STIMA !
    astra 1,7 dti caravan
    • Post Points: 5
Page 1 of 1 (7 items)
© Copyright 2007-2011 AstraForum.ro Toate drepturile rezervate.
Powered by Community Server (Non-Commercial Edition), by Telligent Systems