in

Astra Forum

Astra ca un mod de viata - comunitatea pasionatilor Opel Astra
Banner Counter

De ce intra la pompa mai multa motorina decat arata BC-ul???

Last post 26-03-2012 10:14 by Dancostea. 37 replies.
Page 1 of 4 (38 items) 1 2 3 4 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 06-07-2010 13:42

    De ce intra la pompa mai multa motorina decat arata BC-ul???

    opel astra h 2005, 1.7 cdti 101 cai, pe computerul de bord imi arata de exemplu 22 litri consumati si la pompa intra 24,5 pana la plin. Ma poate lamurii si pe mine cineva? multumesc

    • Post Points: 35
  • 07-07-2010 20:47 In reply to

    Re: De ce intra la pompa mai multa motorina decat arata BC-ul???

     Din mai multe motive Big Smile

    "Abaterea" pompei, abaterea senzorului de nivel al benzinei, abaterea computerului de bord.... multe"abateri" posibile Smile

    Rar se intampla sa iti dea la fel toate masuratorile astea.

    In plus ,  probabil ca rezervorul are un nivel maxim pana la care masoara senzorul de la benzina, si tu poti sa mai pui si peste acest nivel (teava

    pana rezervor, cu diverse "coturi" etc...) 

    In plus , data trecuta cand ai facut plinul poate ai bagat mai putina benzina.

    etc.... 

    " Fiule , Fereste-te de masinile cu F : Ford , Fiat si FOpel ..."
    • Post Points: 5
  • 31-01-2012 11:16 In reply to

    Re: De ce intra la pompa mai multa motorina decat arata BC-ul???

    Si la mine era o diferenta de consum pana in momentul cand am recalibrat injectoarele, iar acum consumul BC este identic cu cel ful-ful. 

    • Post Points: 20
  • 15-02-2012 11:06 In reply to

    Re: De ce intra la pompa mai multa motorina decat arata BC-ul???

     Niciodata nu va fi egal, cum spunea si MihaiT. Mai mult, nu a-ti observat niciodata in mers ca sunt conditii in care  calculatorul indica 00.00? La mine imi arata o diferenta mica chiar si intre BC1 si BC2 , cu toate ca au fost resetate amndoua in acelasi timp. Iar intre BC2 si consumul real(pompa /km) am o diferenta cuprinsa intre 0.2- 0.4l/100km in functie de conditiile de mers.

    • Post Points: 20
  • 15-02-2012 23:52 In reply to

    Re: De ce intra la pompa mai multa motorina decat arata BC-ul???

    zattara:
    nu a-ti observat niciodata in mers ca sunt conditii in care  calculatorul indica 00.00?
     

    Ba da, si in acest caz (iei piciorul de pe acceleratie, frana de motor) consumul este chiar "0", injectia de combustibil e taiata!

    La mine, BC1 indica consumul real, ma distrez mereu la benzinarii - spun "plinul, va rog", dupa care spun cat o sa intre...si cam asa e mai mereu!

    Intre BC1 si BC2 este o mica diferenta deoarece BC2 indica doar consumul din timpul in care masina efectiv merge (nu si cand sta pe loc cu motorul pornit) - nu mai

    stiu exact sursa informatiei, dar o sa caut...ca sigur o sa fiu intrebat!

    Astra H Caravan 1.9cdti-z19dth/120hp, moonland,Cosmo, IDS+, CD70Navi+CID, 225/40ZR18 sport wheels
    • Post Points: 20
  • 16-02-2012 0:49 In reply to

    Re: De ce intra la pompa mai multa motorina decat arata BC-ul???

     nu are cum sa iti dea exact ce ai in rezervor cu ce iti arata afisat pe BC. mereu o sa ai o marja de eroare cum a zis si colegul mai sus 0.2-05 /100km. ce zic ceilaltzi participantzi la discutie cred ca se inseala . nu am vazut pana acum nici o masina sa arate exact. daca tu ai vazut spunane si noua.

    am cautat si pe la marcile rivale si la fel si la ei au marja de eroare .

    Astra H caravan 1.7 cdti 130hp by Flash-Tuning (remap) , abs, esp, irmscher grille, arm rest vxr, pilot automat ,senzori parcare, mica si jucausa....
    • Post Points: 20
  • 17-02-2012 17:13 In reply to

    Re: De ce intra la pompa mai multa motorina decat arata BC-ul???

    kingpin:
    nu are cum sa iti dea exact ce ai in rezervor cu ce iti arata afisat pe BC.
     

    Eu ma refeream la cat am consumat din rezervor (consumul indicat de BC1) , nu la cat mai am in rezervor (din ecranele ascunse).

    Eu am obiceiul sa alimentez la "plin" - si de obicei de la aceiasi statie / aceiasi pompa. In aceste conditii, in rezervor mai intra motorina

    cat consumul indicat de BC1 (pe care il resetez dupa fiecare alimentare). Sa nu fim carcotasi, exact nu inseamna ca alimentez chiar si cu virgula

    indicata de BC, dar nu am avut eroare mai mare de +/- 0.5 l la plin!

    Astra H Caravan 1.9cdti-z19dth/120hp, moonland,Cosmo, IDS+, CD70Navi+CID, 225/40ZR18 sport wheels
    • Post Points: 35
  • 17-02-2012 17:42 In reply to

    Re: De ce intra la pompa mai multa motorina decat arata BC-ul???

    Va dau tuturor un sfat,puneti in bidoane de 20L transparente cand alimentati,lasati pompa sa curga cat mai incet,daca tineti apasat la maxim pe pompa din 100Ron 30Ron sunt spuma nu motorina.

    http://www.astraforum.ro/forums/p/40757/171877.aspx#171877

    OPEL ASTRA H CARAVAN 1.9CDTI 74KW 190000km si numaratoarea continuă :)
    • Post Points: 20
  • 17-02-2012 17:44 In reply to

    Re: De ce intra la pompa mai multa motorina decat arata BC-ul???

    florianDFS:

    Sa nu fim carcotasi, exact nu inseamna ca alimentez chiar si cu virgula

    indicata de BC, dar nu am avut eroare mai mare de +/- 0.5 l la plin!

       Exact,inseamna EXACT si ce nu-i exact,e APROXIMATIV...
    maturator
    • Post Points: 5
  • 17-02-2012 17:45 In reply to

    Re: De ce intra la pompa mai multa motorina decat arata BC-ul???

    sunt/este :)

    http://www.astraforum.ro/forums/p/40757/171877.aspx#171877

    OPEL ASTRA H CARAVAN 1.9CDTI 74KW 190000km si numaratoarea continuă :)
    • Post Points: 5
Page 1 of 4 (38 items) 1 2 3 4 Next >
© Copyright 2007-2011 AstraForum.ro Toate drepturile rezervate.
Powered by Community Server (Non-Commercial Edition), by Telligent Systems